Pijpers

Overkapping geïnstalleerd met knik in het dak zodat het water over de knik naar de afvoer moet, kansloos dus. Meerdere malen hierover gebeld, gemaild en zelfs het bedrijf een bezoek gebracht.
Hun oplossing is een poer te laten zakken maar daarvoor worden dan bij ons kosten in rekening gebracht.
Ons advies aan nieuwe klanten is pas betalen als alles 100 % in orde is,
Prachtig product, installatie niet door vakmensen gedaan, klantvriendelijkheid ver onder peil.
Wij voelen ons genaaid.

Geef je fouten toe en los het zonder kosten voor de klant op.

Reactie Vandentop Tuinhout:

Beste meneer/mevrouw Pijpers,
Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Zoals eerder besproken met u is de overkapping volgens de montagevoorschriften van de leverancier geplaatst en voldoet deze ook aan de kwaliteitseisen die wij stellen aan onze producten. Om hier zeker van te zijn, hebben wij nadrukkelijk advies gevraagd aan de externe leverancier. De uitkomst hiervan is ook met u gecommuniceerd.
Uiteraard is het mogelijk om aanpassingen te doen als deze gewenst zijn, hier berekenen wij echter kosten voor, omdat de werkzaamheden niet noodzakelijk zijn en ook niet veroorzaakt zijn door onjuiste montage door ons montageteam.
Naar onze mening hebben wij ons uiterste best gedaan om een passende oplossing te vinden.
Team Vandentop Tuinhout

Score voor Vandentop Tuinhout: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Woonplaats: Boxmeer