H.Kamphorst

Wij hebben een schutting laten plaatsen door Van Den Top Tuinhout. Schutting is prima geplaatst alleen hebben de monteurs een ontzettende rotzooi achter gelaten en mijn kunstgrasveld totaal verprutst achter gelaten. Nog nooit meegemaakt dat monteurs zo'n bende achter laten.

Zorgen dat je monteurs hun werk netjes afleveren.
De klacht van de klant serieus nemen.

Afdeling verkoop.

Reactie Vandentop Tuinhout:

Beste meneer Kamphorst,
Wij vinden het uiteraard vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. U heeft uw klacht direct bij ons gemeld, wat wij altijd prettig vinden, zodat we naar een passende oplossing kunnen zoeken. Dit hebben we dezelfde dag nog in gang gezet en hierover afspraken met u gemaakt. Onze monteurs zijn daarom terug gekomen om de tuin op de plek van montage weer netjes te maken. Volgens afspraak zouden onze collega’s niet eerder weggaan dan wanneer u tevreden zou zijn en zou u contact met ons opnemen als de oplossing niet naar wens was. Aangezien wij hierna niets meer gehoord hebben, gingen wij er vanuit dat de situatie is opgelost.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.
Team Vandentop Tuinhout

Score voor Vandentop Tuinhout: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Woonplaats: Amersfoort