Jan Jansen

Helaas geen prettige koopervaring gehad bij van der Donk interieur. Ons laatste appartement inrichtend (ik ben inmiddels 75 jaar), waren ik en mijn vrouw op zoek naar een mooie lamp welke wij vonden van het merk Bocci (de Bocci 84). Na levering bleek de betreffende lamp qua lengte niet in onze woning te passen. In de showroom leek de lengte korter dan deze daadwerkelijk was, en tijdens de oriëntatie en uiteindelijke aankoop is er hierover verder (ook door ons) geen navraag gedaan. Spijtig genoeg konden we de lamp na levering niet retourneren of omruilen, en hoewel we behalve deze prijzige lamp van vele duizenden Euro’s meer lampen (die overigens wel mooi pasten) hier hebben gekocht was er totaal -0- coulance van de zijde van der Donk. Dit geschil loopt nu via de geschillencommissie en de advocaat. Los van het commerciële verlies (we waren nog voornemens verdere aankopen te doen, past zo’n onprofessionele klantvriendelijke houding niet meer bij een (online) winkel anno nu. Hierbij kan ik wel vermelden dat ze, indien men van Italiaans design houdt, een erg mooie showroom hebben, waar je volgens de eigenaar jammer genoeg niet alleen mag komen kijken. Uiteindelijk zijn we voor de meeste spullen toch geslaagd, weliswaar ergens anders, maar gezien onze after sales ervaring is dat ook maar beter zo.

Mooie schowroom

Score voor Van der Donk Interieur: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: