Michiel

Bij Van der Donk een set lampen gekocht voor boven mijn eettafel. Na 6 weken niks gehoord te hebben, bel ik zelf en blijken de lampen binnen te zijn. Aangezien ik had afgesproken om ze bij mij op te komen hangen, maak ik een afspraak. Dit kan niet op zaterdag en ook niet op maandag (mijn vrije dag) want dan werken ze niet. Het wordt dus woensdagmiddag. Hiervoor moet ik vrij nemen van mijn werk. Ze verschijnen niet op het afgesproken tijdstip. Na een half uur bel ik op en blijken ze ook niet meer te komen. Ze hebben mij niet geinformeerd dat ze niet komen. Ik eis dat ze de kosten van mijn opgenomen verlof vergoeden, dat willen ze niet. Dan geef ik aan dat ik de koop wil ontbinden, dat willen ze ook niet. Pas nadat ik ze heel duidelijk heb gemaakt dat ik het hier niet bij laat zitten besluiten ze, niet om er voor te zorgen dat het alsnog goed komt, maar om de koop te ontbinden en ik krijg mijn geld terug. Mijn conclusie is dat de firma Van der Donk de consequenties van door hen gemaakte fouten zonder pardon afwimpelen op hun klanten. Daarvoor was ik niet naar een gerenomeerde zaak gegaan. Uiteindelijk de lampen via internet besteld, stuk goedkoper en zonder gezeur binnen 24 uur in huis.

Reactie Van der Donk Interieur:

Beste Michiel,
Wat vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons bedrijf.
Allereerst onze welgemeende excuses voor het niet nakomen van onze afspraak, dit is uiteraard niet hoe wij normaal gesproken om gaan met onze klanten. We zullen er dan ook alles aan doen om een dergelijke situatie in de toekomst te voorkomen.
Zoals u weet hebben we na het missen van de afspraak aangeboden om de lampen op zaterdagochtend bij u te komen ophangen, u wenste niet op dit aanbod in te gaan. Toen bleek dat we samen niet tot een oplossing konden komen hebben wij uw aanbetaling terstond geretourneerd.
Ondanks alles wensen we u veel plezier van uw lampen en hopen u in de toekomst toch weer te mogen begroeten.
Team Van der Donk interieur

Score voor Van der Donk Interieur: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: