Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Helen Dubbeld

Storing gemeld mbt kortsluiting door tuinverlichting. Na meting was de conclusie dat de grondkabel kapot zou zijn. Voorstel om in de tuin de kabel op te graven en via de kruipruimte een nieuwe kabel te trekken. Na langdurig onderzoek was het resultaat dat ze geen oplossing konden bieden. Ondertussen wel al een nieuwe stoppenkast door mijn neus geboord.

Een kennis van mij heeft later de storing binnen 10 minuten gevonden en verholpen. Slecht een aan/uit schakelaar veroorzaakte de kortsluiting.

Alles. Geen kennis van zaken. Geen moeite willen doen om probleem te elimineren. Slechts snel geld willen verdienen.

Reactie Van Bentem Elektrotechniek:

Geachte mevrouw Dubbeld,
Ik betreur u reactie ten zeerste.
Wij staan voor onze kwaliteit en garanties.
Na aanleiding van uw review ben ik vrijdag meteen bij u langsgegaan.
Ik heb de kabel doorgemeten, die door uw kennis is aangesloten en deze bleek nog steeds een kortsluiting te bevatten.
Alleen had uw kennis vergeten de aarde aan te sluiten waardoor de groep er niet meteen uitsloeg, wat overigens wel een hele gevaarlijke situatie opleverde.
Ik heb dan ook meteen de kabel weer, daar waar u bij was, voor u afgekoppeld.
Wat betreft de groepenkast , deze is anderhalf jaar geleden vervangen en was echt aan vervanging toe. Zeker omdat dit ook zeer gevaarlijke situaties opleverde omdat er verschillende groepen niet achter een aardlekschakelaar zaten en deze zeer verouderd was.
Ik heb u vrijdag ook nog aangeboden om een nieuwe voedingskabel via een ander weg aan te leggen en dan ook nog voor u zeer gereduceerde kosten, maar u gaf aan dat u daar nog over wilde nadenken.
Wij staan altijd nog open om u te helpen om het probleem op te lossen.
Ron van Bentem

Score voor Van Bentem Elektrotechniek: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Oplossing kortsluiting tuinverlichting