Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Sam

Prima werk gedaan, maar communicatie kan beter.

Er kwamen twee jongens voor het trekken van nieuwe elektra draden voor de wasmachine die een meter langer waren dan de vorige. De jongens hebben de klus in ongeveer anderhalf uur geklaard, wat naar mijn idee wel iets sneller had gekund.

Voor nieuwe klanten wordt eenmalig een starttarief van 65 euro (excl. btw) gerekend en ook het uurtarief van 57,50 euro (excl. btw) is aan de hoge kant. In mijn optiek zouden de tarieven voor een niet urgente klus als deze lager moeten liggen in vergelijking met bijv. een storing of meer specialistisch werk.

Vooral de communicatie omtrent de tarieven in relatie tot de werkzaamheden had beter gekund. Nadien heb ik hierover contact gehad met Ron en zijn we tot een passende oplossing gekomen. Nieuwe klanten zou ik adviseren om vooraf een offerte op te vragen zodat er achteraf geen verassingen zijn.

Zou ik dit bedrijf aanbevelen? Dit is denk ik vooral afhankelijk van het type werkzaamheden. Voor de kleinere klussen zoals deze zou ik wel geneigd zijn om een goedkoper alternatief te zoeken.

Erg tevreden over de communicatie achteraf en de geboden oplossing.

Betere communicatie vooraf of verstrekken van een heldere offerte.

Score voor Van Bentem Elektrotechniek: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Installatiedraad vervangen