Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Kris

Had voorbereidingen getroffen voor de klus met Van Bentem: Vloer open om bij drivers voor verlichting te kunnen en stopcontacten losmaken. Helaas had Van Bentem andere plannen en kwam door een klus ergens anders niet opdagen. Dat kan gebeuren, maar hij belde pas 2 uur na de afgesproken tijd en zonder alternatief. Nu, 2 dagen later, zit ik met een open vloer te wachten op iemand die wél zijn afspraken nakomt.

Op tijd afbellen, zodat iemand nog de tijd heeft om een collega te benaderen.
Zelf met een collega bellen om een afspraak alsnog door te laten gaan.

Reactie Van Bentem Elektrotechniek:

Geachte heer Krispijn,
Wij hebben afgelopen zaterdag bij u afgezegd omdat er een klant was waarbij heel zijn huis onder water was gelopen 5 etages naar beneden door een bevroren waterleiding.
Ik heb u toen gebeld en uitgelegd dat het dezelfde dag niet meer ging lukken en dat we dan een nieuwe afspraak moesten maken.
Vervolgens bent u meteen gaan rondbellen en heeft u ook via onze site gebeld en ik heb toen tegen de telefoniste het verhaal verteld en ze heeft u toen doorverwezen naar een collega.
Ik heb daarna niks meer van u vernomen en ben er dan ook vanuit gegaan dat het gelukt was om iemand te vinden.
U zou het zelf ook fijn hebben gevonden als u in een noodsituatie zat dat we u direct konden helpen.
En natuurlijk begrijp ik de teleurstelling dat we u niet meteen konden helpen.
Maar we zijn er van uitgegaan dat u al iemand anders gevonden had aangezien u meteen rond was gaan bellen.
Als ik had geweten dat u niemand had kunnen vinden dan had ik u teruggebeld.
Ook willen we dit alsnog voor u oplossen als het al niet gebeurd is.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en verneem graag u reactie.
Ron van Bentem

Score voor Van Bentem Elektrotechniek: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Uiteindelijk: geen