Hein v Boxel

De verkoop ging prima. Alles even leuk en goed. De wagen zou met een speciale poetsbehandeling afgeleverd worden wat niet is gebeurd. Aan de binnenkant nog vlekken die gewoon met een doekje konden worden weggehaald. Aangegeven dat ik tijdens de proefrit had bemerkt dat er iets niet goed was aan de banden. Daar was de reactie op dat ze gebalanceerd moesten worden. Nu blijkt dat ik dus 13.000km heb afgelegd met levensgevaarlijke banden. De banden werden vergoed maar ik had er mee kunnen verongelukken want de koortlagen kwamen er al doorheen. Maar goed, je koopt een auto van €17.000.- en dan mag je toch wel de verwachting hebben dat het allemaal goed is. Nu gaat hij volgende week voor de wiellagers aan de achterkant weg maar ik zie de bui al hangen en de discussie komen. Ben al zover dat als het moeilijk en niet mogelijk is dat ik deze zelf ga bestellen en monteren want uiteindelijk is dat mijn vak geweest. Een ding is zeker, geen auto meer van een dealer maar zeker geen auto meer van de Vallei groep en waar deze garage ook mag staan. Vallei groep is een duidelijke nee voor mij. Dit terwijl ik nog nooit zo'n fijn rijdende auto heb gehad als de VW Touran en dan merk je het verschil in aanschafprijs duidelijk. Nee, nooit meer vallei al doen ze er gouden handvatten aan.

Score voor Vallei Auto groep: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
VW Touran 1.4 TSI 140pk