Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

Mandy

Nu ongeveer 8 weken na mijn behandeling kan ik met zekerheid zeggen dat het me absoluut is meegevallen. Ik heb nauwelijks pijn ervaren al was de zwelling in de eerste week niet prettig voor je dagelijkse bezigheden en zitten. Ook tijdens het plassen heb ik geen brandend gevoel ervaren. Een tip tegen de zwelling die ik meegekregen heb van een van de assistentes is het dragen van een corrigerende onderbroek met daarin een washandje. Dit zorgt voor de nodige tegendruk wat hielp voor meer comfort tegen de zwelling. Na een week veel in bed te hebben gelegen met veel koelen en tegendruk kon ik weer goed en comfortabel zitten. Na deze eerste week ging alles echt als een speer. Ik denk dat ik na 2 weken al alles weer kon zonder enige ongemakken, zoals bijvoorbeeld het dragen van een stuggere skinny jeans. Ik heb zelfs stiekem een keer gefietst (raadt dit niet aan, luister naar je dokter). Moet wel zeggen dat ik een breed zadel had waardoor de druk daar beneden minimaal was. Ik heb het sporten na 5 weken weer opgepakt (dit had eerder gekund, maar ik wilde het rustig aan doen en motivatie ontbrak). Ik keek erg op tegen de herstel periode ook omdat hier zoveel tijd voor stond aangegeven. Maar gezien hoe snel en gemakkelijk alles gelopen is, zou ik iedereen aanbevelen je hier niet druk over te maken.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Stelt je op je gemak, open sfeer

Heeft u verbeterpunten of tips?

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

fijne ontvangst, open sfeer

Door welke arts bent u behandeld?

drs. M. Özer

Score voor V-Klinieken: 5/5
Beveelt u de kliniek aan? Ja
Schaamlipcorrectie