Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

FJ

Positieve ervaring bij V-klinieken met betrekking tot een schaamlipcorrectie. Lang getwijfeld of ik het wel moest doen, ik zag erg op tegen de ingreep en de daarbij behorende herstelperiode. Van tevoren heb ik alle ruimte gekregen om mijn vragen te stellen. De medewerkers zijn vriendelijk en nemen de tijd voor je en stellen je ook gerust. Ik vond de consulente een hele prettige vrouw. De ingreep zelf vond ik achteraf meevallen. Van tevoren was ik erg gespannen en tijdens de ingreep ook. Door de verdovende zalf voelde ik zo goed als niks van de verdovingsprikken. Wat mij betreft had er tijdens de ingreep iets meer gecommuniceerd mogen worden over waar ze op dat moment mee bezig waren. Je merkt dat het voor hen een “routineklus” is, wat enerzijds juist geruststelt en anderzijds lijkt het zo dat ze zich niet helemaal bewust meer zijn van de communicatie tijdens de ingreep. Ik realiseer me ook dat dit een persoonlijke behoefte kan zijn, een ander wil het misschien liever over koetjes en kalfjes hebben tijdens de ingreep. Ik had het fijn gevonden als er iets meer verteld was over datgene wat ze op dat moment aan het doen waren. Ik had dit natuurlijk op dat moment ook kunnen aangeven, maar door de spanning heb ik dit niet gedaan. Overigens was er vooral opluchting na de ingreep. Het herstel is spoedig verlopen. De eerste uren nadat de verdoving was uitgewerkt en de eerste nacht erna waren echt even heftig qua pijn. Daarna was het goed te doen met wat pijnstilling. Het koelen en zitten vraagt wel veel aandacht, maar hierdoor verloopt het herstel wel spoedig. Na 2 weken kon ik veel dingen weer doen en na 4 weken kon ik alweer sporten. Ik ben echt enorm blij met het resultaat, het ziet er heel netjes uit!

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Gelegenheid tot vragen stellen, het meedenken, duidelijkheid en uitleg geven over de mogelijkheden, vriendelijkheid, goede nazorg

Heeft u verbeterpunten of tips?

Communicatie tijdens de ingreep

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prettig

Door welke arts bent u behandeld?

drs. J. Haartsen

Score voor V-Klinieken: 4.5/5
Beveelt u de kliniek aan? Ja
Schaamlipcorrectie