Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

C

Afgelopen dinsdag heb ik een schaamlipcorrectie gehad + clitoruscapouchon. Ik ben door Mw Özer behandeld. Echt enkel lof. Destijds bij de intake goed besproken wat ik exact wou. Gezellig gekletst tijdens de behandeling en de tijd vloog voorbij. Ook een lieve assistent was erbij die gezellig mee kletste. De verdovings prikjes en de behandeling zelf niks van gemerkt. Na de behandeling mocht ik naar het kamertje daarnaast om te liggen en te koelen. Werd ook gevraagd of ik wat wou drinken en hoe het ging. Het is tot nu toe zeer kort geleden maar qua vocht vasthouden (ondanks advies elk uur 10 min koelen) is echt nihil. Ik had verwacht dat ik pimpelpaars beneden eruit zag, zelfs dat niet ??. Ik verheug mij er nu al op als de hechtingen begin september eruit mogen. Hoe het er nu al uit ziet ben ik zeer tevreden. Laat staan dat het alleen maar nog mooier word?? Ik had eerst op Faceland gekeken en diverse andere sites voor deze behandeling, maar naar wat meer te onderzoeken ben ik echt bij V kliniek uitgekomen. En echt enkel lof voor alle dames die daar werken ?had dit geen enkel ander kliniek toe vertrouwd.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Proffesioneler, hygiënisch

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Zeer vriendelijk

Door welke arts bent u behandeld?

Özer

Score voor V-Klinieken: 5/5
Beveelt u de kliniek aan? Ja
Schaamlip correctie + clitoruscapuchon