Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

Mijn consult is snel gegaan, de operatie vond ik alleen wel lang duren voor ik aan de beurt kon zijn (iets langer dan een maand) Maar goed, ze hebben het druk en Joke is gewoon een vakvrouw die weet wat ze doet, dus het was het wachten waard.

Tijdens de operatie hebben we lekker gekletst en is de tijd voor mij super snel gegaan. De prikjes waren vervelend maar dat is maar voor een paar seconden. Het resultaat ben ik nu al ontzettend blij mee, en ik zit pas op dag 3. Dag 1 was een hel, ik had zo veel pijn en kon niet slapen ondanks de medicatie. dag 2 was de pijn weg gelukkig. Ik loop alleen als een pinguin en zitten op een stoel is vervelend, maar de pijn is weg. Alleen dag 1 nam ik de maximale pijnstilling, en dag 2 vanaf 05:00 geen pijnstilling meer nodig. De pijn was weg!

Ik kan Joke Haartsen iedereen aanraden, het is misschien duurder dan andere praktijken, maar zij weet als geen ander wat ze doet. Dus als je de mogelijkheid hebt om naar Joke te gaan, zou ik zeggen; kies niemand anders!

De praktijk is mooi, vriendelijk, hygiënisch.
Dames, twijfel je nog? Ik zeg doen! Ik heb er geen seconde spijt van gehad, en was zo opgelucht!

Ik hoop op een voorspoedig herstel, en raad V-Klinieken zeker aan!

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Super vriendelijk personeel, perfect contact, mooie wachtkamer, kliniek is hygiënisch, vakkundig personeel, goede uitleg, TOP ERVARING

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Vriendelijk ontvangst

Door welke arts bent u behandeld?

Haartsen

Score voor V-Klinieken: 5/5
Beveelt u de kliniek aan? Ja
Schaamlipcorrectie+clitorishood