Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

Goed geholpen! Ik ging op consult na heel lang twijfelen. De vrouwen in de kliniek stellen je op gemak met hun vriendelijke houding. Na het consult kon ik een maand later terecht voor de operatie. Tijdens de operatie werd je goed afgeleid door de 2 verpleegkundige die met je praten. Dat zijn dan echt even je 2 vriendinnen. Toen ik na de operatie nog een half uurtje moest blijven om te koelen begon de verdoving al uit te werken. Eenmaal thuis had ik heel erg veel pijn. Dit duurde gelukkig maar een paar uur en daarna werd de pijn verdraaglijk. Ik heb de 1e dagen braaf of op een opgerolde handdoek gezeten of gekoeld. Ik heb de 1e dagen maar niet gekeken hoe het er uit zag, maar ik kon voelen dat het erg gezwollen was. Ik deed een strakke legging aan om de tegendruk te geven. Plassen deed eigenlijk helemaal geen pijn, maar ik plaste met een flesje water er bij om het schoon te houden. Ik kon eigenlijk direct na de 1e dag gewoon lopen/waggelen. Ik ben nu 5 dagen later en de wond begint nu volgens mij nu te helen en het wordt elke dag beter. Ik ben benieuwd naar de rest van het verloop van het proces!

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Niet super veel pijn

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Fijn

Door welke arts bent u behandeld?

Haartsen

Score voor V-Klinieken: 4.5/5
Beveelt u de kliniek aan? Ja
Schaamlipcorrectie