Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

Ik heb een labiacorrectie laten doen en ben uiterst tevreden! Het resultaat is mooier geworden dan dat ik had verwacht. De kliniek ziet er mooi en schoon uit en het ontvangst was zeer vriendelijk. Het maken van de afspraak voor een intake gesprek vond ik heel spannend. Ik ben nogal preuts als het om daar beneden gaat, maar aan de telefoon werd ik meteen op mijn gemak gesteld. Het intakegesprek was voor mij de doorslag om mij hier te laten behandelen. De ingreep zelf vond ik heel erg meevallen. Ik heb zelfs ondertussen kunnen kletsen met de arts en zijn assistente. Het herstel was wel pittig. Vooraf was ik hierover al goed geïnformeerd maar ik had niet verwacht dat ik de eerste week echt alleen maar kon liggen in bed. Lopen, bewegen of eventjes zitten deed echt pijn. Ik verloor toen dagelijks ook best veel bloed en droeg hele dikke maandverband. Naar de wc gaan was ook geen pretje. Tip: drink lekker veel want dan is je urine niet zo zuur en doet plassen minder pijn. Na een week ging ik elke dag echt met hele grote sprongen vooruit. Dag 7 kon ik ineens pijnloos zitten en lopen en kon ik weer gewoon naar het werk. Ik had nog wel een beetje bloedverlies maar dat nam met de dag af. Pas tijdens mijn eerste controle gesprek na 2 weken heb ik pas gekeken hoe het eruit zag. Het zag er toen al heel mooi uit! Een paar hechtingen mochten eruit en dat gaf nog meer verlichting. De hechtingen trokken soms een beetje. Het deed geen pijn maar soms voelde ik ze. Bij de eindcontrole zijn er foto’s genomen en kon ik het verschil pas echt goed zien! Wat ben ik blij met het resultaat! Na de ingreep is het even ruim een week afzien maar het is het helemaal waard!

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

- professioneel - vriendelijk - vakkundig

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Uitstekend

Door welke arts bent u behandeld?

van den Broecke

Score voor V-Klinieken: 5/5
Beveelt u de kliniek aan? Ja
labiacorrectie