Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

Hele positieve ervaring. De mensen waren vriendelijk en het welkom was warm. Hoeveel vragen je ook hebt, je krijgt nooit het idee dat het dom/stom/te veel is. Alle onzekerheden kunnen worden besproken en worden serieus genomen, dit heb ik als zeer prettig ervaren. Enige puntje was de administratie. Ik heb meerdere malen een mail en factuur ontvangen die niet klopte waar ik zelf achteraan moest bellen. Later hoorde ik dat er een overgang van administratiesystemen plaatsvond wat zorgde voor onduidelijkheden. Niet erg, maar helpt niet bij het creëren van vertrouwen voorafgaand aan zo'n spannende ingreep. Gelukkig ging het personeel hier erg professioneel en behulpzaam mee om waardoor het uiteindelijk niet heeft afgedaan aan de positieve indruk van V-klinieken. Van tevoren had ik nooit gedacht dat ik er zo blij mee zou zijn!

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Alle onzekerheden kunnen worden besproken en worden serieus genomen, dit heb ik als zeer prettig ervaren. Verder wordt je op geen enkele manier gepusht om iets wel of niet te doen. Je krijgt alle opties objectief aangeboden en krijgt alle tijd om erover na te denken zonder dat er druk op ligt. Dit heeft mij erg geholpen. Verder was het personeel allemaal erg aardig en behulpzaam. Het was prettig dat er tijdens de ingreep een verpleegkundige was die mij afleidde en duidelijke instructies gaf. De sfeer bij V-klinieken is informeel, doch professioneel. Erg prettig!

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Goed! Je wordt gezien en ontvangen, dit is belangrijk aangezien het al spannend genoeg is om langs te komen.

Door welke arts bent u behandeld?

Haartsen

Score voor V-Klinieken: 4.5/5
Beveelt u de kliniek aan? Ja
Schaamlip- en clitoriscapuchoncorrectie