Gipmans productie BV Hans Jacobs

De ervaringen met V-kam zijn naar tevredenheid. Alles is prima verzorgd, locatie, lunch, belangstelling in de mens, ook de mens achter de cursus. Les materiaal is actueel. Flexibel omgaan met de bijzondere situaties rondom Corona is voor iedereen van toepassing geweest.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Mijn ervaring is zéér positief, het is verantwoord, vakkundig, vernieuwend en vooruitstrevend. Het sluit naadloos aan op onze kernwaarden.

Details om te verbeteren zijn natuurlijk ook te benoemen. Een essentieel verschil tussen de docenten Tiemen en Antoine is dat Antoine de interactie opzoekt en Tiemen zijn eigen verhaal afdraait waarbij minder ruimte is om te sparren met elkaar.

Helaas is de afsluiting via Zoom verlopen, ik had graag de andere presentaties gezien en hier nog leermomenten uit willen halen.

Het was voor mij een persoonlijk leermoment om niet af te wijken van de koers van een docent, werk volgens zijn format en probeer niets nieuws.

Geweldig om in een divers gezelschap te zitten van bedrijven, hier zijn voor mij veel leermomenten uit voort gekomen.

Kortom DANK JE WEL ! voor de leermomenten.
Het uitvoeren en toepassen is nu aan mij.

Reactie V-Kam Education:

Dag Hans,
dank je wel voor je uitgebreide feedback. Goed om te lezen hoe je de verschillende aspecten hebt ervaren. Bedankt ook voor de verbetertips!
Succes in je rol !
Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Score voor V-Kam Education: 5/5
Beveel je ons aan? Ja