Cherry-May Versteeg - Teelen B.V.

Het volgen van een cursus met V-Kam is me uitstekend bevallen. Ik kreeg alle benodigde informatie op tijd, waardoor mijn voorbereiding soepel kon verlopen. Er werd duidelijk gemaakt dat ik bij hen terecht kon met vragen.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Ik vond het erg prettig dat de cursus digitaal werd aangeboden, daar heb ik expliciet op gezocht. Natuurlijk is het dan altijd wat lastiger, met communicatie met elkaar en om samen te werken. Dit hebben we toch wel kunnen doen. Als ik een puntje van feedback zou moeten geven, dan zou ik aangeven dat ik behoefte heb aan nog net iets meer theorie. We gingen nu vrij 'hard' erin met een oefening, maar echt achtergrondinformatie over het ontstaan van kwaliteitsmanagement en het nut en dergelijke, had ik ook fijn gevonden.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag Cherry-May,
Heel erg bedankt voor jouw uitgebreide feedback. Fijn dat het volgen van onze cursus je uitstekend is bevallen. Ook voor vragen kun je natuurlijk bij ons terecht.
Je aandachtpunt over meer theorie en/of achtergrondinformatie gaan we oppakken in onze overleggen met de trainers.
Succes in je rol!
met vriendelijke groet,
Annelies van der Linde-Van Zuthem, operationeel manager V-Kam Education.

Score voor V-Kam Education: 4/5
Beveel je ons aan? Ja