Eloy Smits

Docente was erg prettig. Hield de aandacht van de mensen erbij door opdrachten in groepen uit te laten voeren. Ook praktijkvoorbeelden werden aangehaald wat het geheel levendig maakt. Communicatie in de online omgeving matchte niet met de afspraak van de dag zelf. In de informatie stond dat het digitaal zou zijn echter was het op locatie. Dit zorgde voor verwarring

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Reactie V-Kam Education:

Dag Eloy,
dank je wel voor de moeite die je neemt ons van uitgebreide feedback te voorzien.
Fijn dat onze docent de aandacht van iedereen erbij hield en ook door praktijkvoorbeelden het geheel levendig voor jullie heeft gemaakt.
Je punt over communicatie en verwarring online/locatie hebben we direct opgelost en gaan we de volgende keer nu voorkomen.
Succes met het geleerde!
met vriendelijke groet,