Danieli Corus B.V.

Intake: er gingen wat te veel mensen over de intake/ deelnemerslijst en behandeling programma.
Wellicht door de vakantietijd. Het was aan mij niet altijd duidelijk, wie wat deed. Dit leidde tot kleine misverstanden over aanvangstijden.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

1. Houd duidelijk de structuur aan van de presentatie (volg de agenda).
2. Maak aan het begin (in de agenda) de output duidelijk. Daardoor accepteert men de theorie in de aanloop (eerste dag), als men weet dat praktische invulling volgt. Bijv.: output = ingevulde MR en preventieve proces risicoanalyse.
3. Niet goed: plenair afkeuring bestaande (overeengekomen 12 KPI's). Tactischer brengen.
4. Engels is barriere bij vertellen anecdotes.
5. Teleurstelling bij KAM coordinator over te vroeg afbreken eerste dag. Het zijn topmanagers die gekozen hebben voor de workshop!
6. Goed: ingegaan op werkplekinspecties (Near Miss) en dilemma voor veiligheidskundige.
7. Tweede dag beter dan eerste dag door praktische oefening.
8. Goed: aandacht voor arbowetgeving richting de DIrectie.
9. Niet behandeld/ uitgewerkt: beslisboom in Sales.
10. Concept Management Review is concept. Aansluiten/ vragen wat er al is. Niet goed: snel nog even invullen directiebeoordeling. Leidt tot misverstanden. Beter: advies hier binnen twee week tijd voor uit te trekken.
(Nog) Niet behandeld: GAP Analyse, verwachte afstand (in tijd) tot ISO 45001 implementatie/ ingaan op certificatiecyclus.

Het was heel goed dat er vooraf een technische intake is geweest.
Overall een goede presentatie en prettige afstemming met de groep.
Compliment!

Reactie V-Kam Education:

Goedendag,
dank je wel voor je uitvoerige feedback. We hebben elkaar hierover al gesproken.
Een uitgebreid evaluatiegesprek vindt binnenkort plaats met onze accountmanager Ingrid Tarko.
Succes in de praktijk!
met vriendelijke groet,
Annelies van der Linde-Van Zuthem, Operationeel manager V-Kam Education
Noot Danieli Corus: De feedback van Lydia van der Veen op de incompany cursus ISO 45001 was alleen bedoeld als interne feedback tussen
V-KAM en Danieli Corus B.V.

Score voor V-Kam Education: 3.5/5
Beveel je ons aan? Ja