Particulier

List en bedrog? In ovember heeft mijn zus voor mij een 'dienst' aangekocht, om mij als mantelzorger te ontlasten. Kleine klusjes kunnen ze niet uitvoeren en grote klussen al helemaal niet. Maanden lang laat UW Assisitent niets horen. Al weken geleden beloven ze het geld terug te storten, maar helaas, niets. Ook niet na herhaalde emails.

Reactie UWassistent:

We betreuren het zeer dat zaken op deze manier voor u zijn verlopen. Door een uiterste ongelukkige samenloop van omstandigheden en misverstanden heeft het veel te lang geduurd voor u het beloofde geld teruggestort heeft gekregen. In een persoonlijk bericht aan u is dat ook uitgebreid uiteen gezet. Via deze weg bieden wij u nogmaals onze oprechte excuses aan voor de ontstane situatie. Inmiddels heeft u het geld gelukkig op uw rekening mogen ontvangen.
Het is mogelijk om via UWassistent dienstverleners in te schakelen voor kleine (en sommige grote) klussen in huis. Echter, niet iedere klus is even geschikt voor een dienstverlener via UWassistent. Het lukt dan ook niet altijd om een geschikte dienstverlener voor te stellen, waardoor sommige klussen jammer genoeg niet uitgevoerd worden.

Score voor UWassistent: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: