Alles perfect geregeld, klasse. Alleen nog een opmerking: in jullie corona-regels staat dat de monteurs de pauzes zouden doorbrengen in de bus. Toch werd er gevraagd om in onze woonkamer te lunchen. Dit hebben wij geweigerd, omdat een van ons tot de risicogroep behoord (COPD)
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.