WAARDELOZE KLANTENSERVICE !!! en de bezorg firma Packs is nog erger!!
Reactie UitlaatDiscounter.nl:
Beste,
U schrijft over waardeloze klantenservice. Wij hebben gezocht of er ergens contact met ons is gezocht maar dat kunnen wij niet terugvinden in de systemen. aan de review te zien waren er problemen met de koeriersdienst. Zou u ons per mail kunnen inlichten hoe en wat dan maken wij daar namelijk sowieso werk van.
vervelend dat u ervaring niet goed was, desondanks hopen we u terug te zien om te laten zien dat het normaal soepel verloopt.
Met vriendelijke groet,
Team Uitlaatdiscounter