Ja mijn ervaring.die was Oke maar ik wil die uitlaat er onder zetten is het een totaal andere en had het nog met kenteken gedaan dus nu zit ik met een verkeerde middendempper . En heb ergens anders nu wel een besteld en is binnen en de goede ook . Mensen let op als je jou kassa kar naar jou account neem dan blijkt er van alles mis te gaan en de prijs is dan ook meteen anders raar maar waar
Reactie UitlaatDiscounter.nl:
Beste, Als onderdelen niet passen of juist zijn dan kunnen ze bij ons altijd retour en kijken wij graag of het juiste wel te krijgen is. In dit geval zie ik dat u nergens met ons contact heeft gezocht, dus bij deze wil ik graag laten weten dat de uitlaat retour kan en wij deze dan netjes zullen terugbetalen.
Wat betreft de winkelwagen zouden wij graag in contact komen, dit klinkt als een bug waar wij niet van op de hoogte zijn en wij willen graag dat alles goed werkt.
Met vriendelijke groet,
Team Uitlaatdiscounter