h. bakker

Online shop prima, hier en daar wat aanmerkingen.
betaling via paypal werkt niet.
chat werkt uitstekend.
verwerking is verder prima en de follow up is zonder problemen.
de mail met de bezorgmededeling is ook prima.
het bellen met de tijd van bezorging is ook fijn. Hier zou een aanpassing op de plaats zijn omdat ik niet van mijn werk in 15 minuten thuis kan zijn. Gelukkig is er wel iemand anders die de items in ontvangst kan nemen.
Wat mij verbaasde is dat de chauffeur geen werkbon, afleverbon kon leveren, dit is de ultieme fout van een bedrijf.
Bevestig dat het bestelde geleverd is door een handtekening van de ontvanger. De ontvanger controleert het bestelde en gaat akkoord. Geen problemen meer voor het bedrijf en de ontvanger. De deal is rond. Het bewijs is de ontvangst bon.

online shop prima, hier en daar wat aanmerkingen.
betaling via paypal werkt niet.
chat werkt uitstekend.
verwerking is verder prima en de follow up is zonder problemen.
de mail met de bezorgmededeling is ook prima.

Score voor Hout Vandaag: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
hout