Levering is goed gegaan. Had wel een contactverzoek ingediend, hier nooit een reactie op gehad, dat is wel spijtig. Ook zouden ze na maart telefonisch bereikbaar zijn op zaterdagen, dat is niet waar. Zolang er geen afwijkingen zijn is het prima verlopen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.