Het bamboe tuinhek is prachtig en de bestelling werd redelijk op tijd geleverd. Enige minpunt is de bezorgdienst waarmee wordt gewerkt. Heb tig mails van ze ontvangen met niet kloppende bezorgtijden en het niet kloppende bericht dat wij niet thuis waren bij aflevering. Daarom 4 ipv 5 sterren
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.