Zeker geen aanrader. 1ste keer werd de bestelling 5 km verderop geleverd. De bewoner was zo netjes bij mij langs te komen. 2e bestelling gedaan, weer dezelfde transporteur, is de aansluiting met de schuttle gemist. Moet een week wachten voordat de spullen er zijn. Hele planning met hovenier overhoop en moet er weer extra vrij genomen worden.
2 bestellinge, 2 keer gaat de boel mis.
Totaal geen aanrader dit bedrijf.
Reactie Tuinchamp:
Hallo Rene,
Bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat u onze service zo heeft ervaren.
We willen wel graag een nuance aanbrengen op de situatie. De eerste bestelling is geleverd op het doorgegeven afleveradres. Bij de tweede bestelling heeft de transporteur inderdaad de shuttle naar het juiste depot gemist, waardoor de levering met één dag vertraging is aangekomen — niet een week zoals in uw review vermeld staat.
Desondanks begrijpen we goed dat iedere vertraging vervelend is, zeker wanneer er een planning met een hovenier aan vastzit. Daarom vinden we het ook oprecht jammer dat dit ongemak heeft veroorzaakt.
We nemen uw feedback mee in het overleg met onze transportpartner om dit soort situaties in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen.
Met vriendelijke groeten,
TuinChamp.nl