Kelly Maas

Na aanbetaling bijzonder slechte communicatie en levering duurde 3 maanden ipv 6 weken.

Mooie ringen

Afspraken na komen, in geval van fouten direct oplossen. Stress bij het bruidspaar voorkomen. Wij kregen het gevoel echt een nummer te zijn. Er waren allerlei fouten en afspraken zijn meerdere malen niet nagekomen. Na uiteindelijk een ultimatum vanuit onze kant werden de ringen geleverd.

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Fijn te horen dat jullie tevreden zijn over de ringen. Helaas door veel zieken en nieuw personeel die we aan het opleiden zijn, is de communicatie bij jullie niet helemaal goed verlopen. Wij betreuren dit dan ook. Gelukkig zijn alle zieken weer terug en zijn we weer op volle sterkte. We hebben jullie als compensatie een dinerbon gegeven ter waarde van 75 euro voor het ongemak. Jullie bruiloft is in juni dus we hadden nog alle tijd om de ringen te leveren en de ringen keurig afgeleverd. We zijn wel blij dat je aanstaande man begrip had voor de situatie, gezien de reactie van hem "We hebben de dinerbon goed ontvangen. Zodra we de ringen binnen hebben zullen we er goed gebruik van maken en samen een hapje gaan eten om het leuk af te sluiten."
Wel fijn te horen dat het uiteindelijk toch goed gekomen is met jullie ringen. Wij wensen jullie veel liefde en geluk samen.
Groeten,
-Team Trouwringenvoordeel.nl-

Score voor Trouwringenvoordeel.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Trouwringen goud titanium