Mvr callebaut

Mix van gevoelens.

Allereerst wil ik melden dat we tevreden zijn met de ringen die we uiteindelijk ik handen kregen. Ze werden netjes verpakt, en waren exact wat er op voorhand werd getoond. Niets op aan te merken. De werknemers waren allemaal heel vriendelijk en behulpzaam.

Naast al deze zaken waren mijn partner en ik enorm teleurgesteld in de manier van werken tijdens onze eerste afspraak. Voorafgaand aan die afspraak gaven we per mail onze wensen (kleur, welk type goud, …) en de prijsklasse door waarin we zochten. Eenmaal op de afspraak kregen we een heleboel ringen te zien waaruit wij alles mochten kiezen wat wij mooi vonden. Achteraf bleek dat alle ringen die we kozen, bijna 3x boven ons bedrag lag wat we op voorhand opgaven. Dit zorgde ervoor dat we alle ringen die we kozen aan de kant konden schuiven om opnieuw te kiezen tussen de ringen die we wel konden betalen. Dit gaf een heel slecht gevoel aangezien je eerst je zinnen zet op totaal andere ringen.
Ik vraag mij dus af waarom wij een bedrag moesten doorgeven als hier totaal niet naar wordt gekeken. Dat is voor mij een beetje hetzelfde als een trouwkleed gaan kiezen met een bedrag van 2000 euro en dan jurken van 8000 te zien te krijgen. Niet oké dus!

Hopelijk is dit een wijze raad voor alle volgende klanten om dit wel mee op te nemen in de afspraak en zo geen teleurgestelde ervaringen meer te creëren.

Proffesionele omgang op vlak van het presenteren van de ringen bij afhaling

Rekening houden met het budget
Niet elke vestiging is goed vindbaar. Bij de eerste afspraak stond er nog niets van reclame buiten waardoor we niet wisten in welk gebouw we moesten zijn.

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Beste Cassy,
Dank voor je positieve review en opbouwende kritiek. Toch even een reactie van onze kant. We hadden jullie verschillende opties gegeven om dezelfde ringen goedkoper te leveren. Maar met de wensen die jullie hadden kwamen we er helaas qua prijs niet uit. Gelukkig hebben jullie prachtige ringen gevonden. Ik wens jullie dan ook heel veel liefde en geluk samen.
-Team TrouwringenVoordeel.nl-

Score voor Trouwringenvoordeel.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Trouwringen wit goud