Janneke Schreurs-Bongaerts

De ringen nog geen 3 maanden in bezit. Ze zitten al vol krassen. Deze zijn ook donker Verkleurt.
Als ik dit aangeef bij het bedrijf zeggen ze dat dit normaal is.
De ring ziet eruit alsof ik 'm al jaren draag.
En ik hou er rekening mee dat ik hem met klussen en schoonmaken afdoen.

Het WAREN mooie ringen...

Geen ringen verwisselen, zodat ieder de goede ringen thuis krijgt.
Goede kwaliteit leveren.
Niet zeggen dat het normaal is dat ringen na nog geen 3 maanden er zo uit horen te zien.

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Beste Janneke,
Vervelend te horen. Deze zilveren ringen komen van een Oostenrijkse fabrikant die hoogwaardige trouwringen/vriendschapsringen levert.
We hebben jullie aangeboden de zilveren ringen terug te sturen, om de ringen in het echt te beoordelen.
Op een foto kunnen we dit moeilijk zien. Vandaar dat wij jullie deze optie ook hebben aangeboden. Echter willen jullie de zilveren ringen niet terugsturen. Wij streven ook altijd na 100% klanttevredenheid. Wat jullie ook terug kunnen lezen in de rest van onze reviews.
Daarnaast hebben we jullie het volgende ook medegedeeld, dat soms kan gebeuren!
Mijn zilveren ringen zijn verkleurd, is het wel echt zilver?
Verkleuren en zwarte of grijze aanslag op zilver kan worden veroorzaakt door een externe
chemische reactie van het zilver met een zwavel of een chloor houdende stof. Dit verkleuren
heeft geen relatie met de kwaliteit van de samenstelling van het zilver dat is gebruikt bij de
vervaardiging van sieraden die zijn gekeurd door Waarborg Holland. (bevat voor 92,5% puur
zilver 925dz / 1e gehalte).
In de meeste gevallen gaat deze verkleuring vrij geleidelijk en kan deze verwijderd worden
met een zilverpoetsdoek.
Gezien wij geen reactie meer hebben vernomen, neem ik aan dat het gelukt is met een zilverpoetsdoek.
Wij wensen jullie nog heel veel liefde en geluk.

Score voor Trouwringenvoordeel.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Set verlovingsringen