Mariska

Tijdens de verkoop ging het allemaal zeer soepel en fijn. Toen wij zagen dat het graveren fout was gegaan, dat kan gebeuren, gingen we ervan uit dat we wel tot een oplossing zouden komen (zo moeilijk zijn we dat niet). De oplossing was onacceptabel en verder moesten we niet zeuren.

Snelle levering, mooie ringen

Toen wij met een klein probleempje kwamen werden wij zeer bot (niet) geholpen door Michael. Hij vindt ons zeuren en kwam niet met een goede oplossingen... het mail en belcontact was zeer onproffessioneel. Niet doen!

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Beste Mariska,
Fijn te horen dat jullie tevreden zijn met jullie trouwringen. Echter hebben wij jou vriendelijk proberen uit te leggen, dat er bij een ring niet op de kop kan worden gegraveerd. Het is hoe jij de ring wilt dragen en je de ring dus op 2 manieren kunt dragen. Wij geven 100% tevredenheidsgarantie en hebben jou het voorstel gedaan om de ringen op nieuw te laten graveren. Echter ging je hier niet mee akkoord en wou je liever voor bijna 150 euro aan bruidssieraden ter compensatie. Volgens mij gaat het dan niet meer om de gravering van de ring. Wij zijn echter van mening dat wij jullie een goede oplossing hebben geboden om de ringen op nieuw te laten graveren, daarna hebben wij jullie nogmaals gemaild en helaas niets meer van jullie vernomen. Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk met de ringen. Met vriendelijke groeten, Michael TrouwringenVoordeel.nl

Score voor Trouwringenvoordeel.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Witgouden trouwringen