Trend24

Daisy Grinsven

Kaptafel met beschadigingen ontvangen. Na dit gemeld te hebben zouden de onderdelen toegestuurd worden om dit te verhelpen. Nu 2 weken verder heb ik ze nog steeds niet ontvangen, en volgens de klantenservice bezorgd op 2 verschillende adressen. Toch knap. Ik heb zelf niets ontvangen

Reactie Trend24:

Beste Daisy,
Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot de kaptafel. We begrijpen dat dit frustrerend voor je moet zijn en waarderen je geduld in deze kwestie.
Naar aanleiding van je melding hebben we direct actie ondernomen om de beschadigde onderdelen te vervangen. Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd voordat de nieuwe zending bij je thuis aankwam. Na intern onderzoek hebben we vastgesteld dat er enige verwarring is ontstaan met betrekking tot het afleveradres. Gelukkig hebben we geconstateerd dat je inmiddels het pakket hebt ontvangen.
We willen benadrukken dat het nooit onze bedoeling is geweest om je te laten wachten, en we begrijpen de teleurstelling die dit met zich meebracht.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor je begrip. Mocht je verdere vragen hebben of aanvullende assistentie nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Amin
Klantenservice Team
Trend24

Score voor Trend24: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Kaptafel