Trend24

Yvonne

Overzichtelijke website, duidelijke omschrijving, vlotte en correcte levering, goed verpakt. Maar bovenal voor serveertafel een 10 extra

Pieter Sorber

Het kastje dat wij ontvingen is fantastisch ziet er goed uit wij zijn er erg blij mee hangt heel netjes goed afgewerkt om lang van te genieten.

karima boulahzazar

Beste mensen ik heb onlangs een balkondoek gekocht, maar jammer hier zaten gaten in wat ik jammer vindt, helaas heb ik deze toch geplaats omdat ik er 1 nodig had.

Willem Dubois

Bestelling 93115 geplaatst op 27/02/2024. Tot op heden niet alles ontvangen.
Bestelling 93115 geplaatst op 27/02/2024. Tot op heden niet alles ontvangen.
Als reden van de vertraging werden tal van excuses gebruikt zoals, drukte door de paasperiode, ICT problemen, problemen bij de verzenddienst.
Trend 24 bezorgt dan een nieuwe link om het nieuwe pakket te volgen met als status 'verzonden' maar het pakket beweegt niet. Pure oplichting. 180 euro in de vuilbak en de bestelling niet ontvangen.

Reactie Trend24:

Bedankt voor het melden van je zorgen omtrent bestelling 93115. Het spijt ons te horen dat je nog steeds niet alles hebt ontvangen en dat je gefrustreerd bent door de vertragingen. We begrijpen dat... Bedankt voor het melden van je zorgen omtrent bestelling 93115. Het spijt ons te horen dat je nog steeds niet alles hebt ontvangen en dat je gefrustreerd bent door de vertragingen. We begrijpen dat dit erg teleurstellend voor je is.
De vertragingen die je noemt, door de drukte rond de paasperiode en ICT-problemen, zijn inderdaad ongelukkig samengekomen en we zien dat dit impact heeft op de snelheid waarmee we normaal gesproken opereren. Het is zeker niet onze bedoeling geweest om je het gevoel te geven dat je wordt opgelicht.
We nemen je feedback serieus en zijn al bezig om uit te zoeken waarom het pakket niet beweegt. We willen je verzekeren dat we er alles aan doen om de bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen.
Nogmaals onze excuses voor al het ongemak en bedankt voor je geduld in deze kwestie. We hopen dat we dit snel voor je kunnen oplossen en dat we je vertrouwen kunnen herstellen.
Team van Trend24

Joke Jansen

Goede service

Davide Oddenino

The item I bought is exactly as described and is very good quality for the price I paid.
The purchase was very easy as well as the payment and transition

Peter Soestbergen

Krijg een melding dat de bestelling is afgeleverd maar er is helemaal NIETS geleverd.

Reactie Trend24:

Beste Peter,
Bedankt voor je review.
Beste Peter,
Bedankt voor je review.
We vinden het erg vervelend om te horen dat er niets is afgeleverd, terwijl je wel een melding hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
We zijn via de mail actief bezig om dit met je op te lossen.
Hartelijk dank voor je begrip.
Het Trend24.nl team

Stephan Rutten

Ondanks een technische storing, en een verkeerd product geleverd te krijgen. Hebben ze dit netjes opgelost en mij goed te woord gestaan. En uiteindelijk een goed product afgeleverd. Helemaal top!

Paulien

Mooi product, goed afgeleverd

Asliye

Bestelling snel geleverd. ERG duidelijke instructieboekje en goed ingepakt.