Trend24

Karina

Nette materialen en heel klantvriendelijk. Ik ben super tevreden met mijn ervaring!

Wessel Leijten

Afgelopen week sneller dan verwacht onze bestelling ontvangen. Erg goed geholpen, en zijn bijzonder te spreken over de service en communicatie, daar kunnen nog veel bedrijven iets van leren! Een... Afgelopen week sneller dan verwacht onze bestelling ontvangen. Erg goed geholpen, en zijn bijzonder te spreken over de service en communicatie, daar kunnen nog veel bedrijven iets van leren! Een bedrijf met normen en waarde die we van harte aanbevelen!

Patrick Cremers

Ik wacht al weken op het bestelde artikel, het verkeerde is geleverd (fout magazijn), maar na moeizame correspondentie via de mail hierover (telefonisch wordt je na doorlopen van een keuzemenu er... Ik wacht al weken op het bestelde artikel, het verkeerde is geleverd (fout magazijn), maar na moeizame correspondentie via de mail hierover (telefonisch wordt je na doorlopen van een keuzemenu er gewoon uitgegooid) heb ik het bestelde artikel nog steeds niet, ook geen zicht op wanneer het geleverd wordt. Ik voel te weinig dat het probleem (en ik als klant) serieus genomen wordt.

Niek Heusden

Goed! Levering iets vertraagd. Maar heb hun gemaild en binnen 24 uur antwoord gehad en pakket uit eindelijk optijd binnen!

A Velde

Verkeerde bestelling ontvangen

A. Rijkmans

Klantvriendelijk

Johan Veys

Het bestelde artikel (songmics vuilnisbak 2x30l zwart) was veel goedkoper geprijsd bij bol.com, en ook zelfs aan een andere prijs terug te vinden op Trend 24

Inge

Nette materialen, uitgebreide beschrijving en snelle levering

Djamila Assoumanou

Ik heb laatst een bureau besteld bij Trend24. Deze had een erg goede kwaliteit, de levering was ook top. Ik ben erg tevreden met mijn ervaring met Trend24.

Ivan Magdalena

Ik bestelde voor de 1e keer een trampoline, onberispelijke after-sales service, ik ben erg blij met mijn ervaring met deze site