Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Rutger van Spijk

TravelEssence heeft ons goed begeleid in onze reis naar Australië toe. Ze hebben goed geluisterd naar onze wensen en ook met het feit dat wij met onze dochter (2,5 jaar) deze mooie reis gingen maken, hebben zij rekening gehouden.

We hebben 3,5 weken door Australië gereisd en in het voortraject hebben zij ons goed geïnformeerd over de lange afstanden die afgelegd moeten worden in Australië en hebben ons daarom geadviseerd om de reis in dit geval te beperken tot het deel tussen Sydney en Melbourne (uitgebreid met The Great Ocean Road en Grampians National Park). Zonder het advies van TravelEssence had onze reis waarschijnlijk veel meer bestaan uit (lange) reisdagen, in plaats van de goede mix tussen behapbare reisafstanden en het genieten van mooie locaties en rustmomenten. Van de locaties waar we verbleven hebben we stuk voor stuk genoten.

Ook tijdens onze reis was de begeleiding goed. Tijdens onze reis werden we geïnformeerd over een wisseling van verblijf, omdat het initiële verblijf niet voldeed aan de standaarden van TravelEssence. Met het geboden alternatief heeft TravelEssence ons ook goed begeleid tijdens de reis.

Bij een volgende reis naar Australië (of één van de andere landen waar TravelEssence reizen naar organiseert) zullen we TravelEssence zeker weer benaderen.

Wie was uw reisspecialist?

Sylvia Croese

In welk jaar heeft u gereisd?

2023

Hoe vaak heeft u met TravelEssence gereisd?

1 maal

Score voor TravelEssence: 5/5