Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist

Paul Kappelhof en Marga Vink

Medio 2020 via TravelEssence een mooie, 4-weekse reis geregeld naar Nieuw Zeeland; dat omdat mijn dochter daar werkt(e).
Vanwege de corona perikelen is die reis nu 3 x verzet naar een latere datum; alles zonder enig probleem.
Wij hebben de diverse contacten met hen als bijzonder prettig ervaren; deels op hun kantoor in Zeist en deels via mail/telefoon.
Altijd netjes, deskundig, ingaan op onze specifieke wensen en vragen, snel, duidelijk en in volledige openheid.
De reis stond nu gepland voor komend najaar, echter gezien alle problemen rondom de capaciteit van de diverse Europese luchthavens, de beschikbaarheid van stoelen (premium economy) en de flink gestegen brandstofkosten (dus daarmee de vluchtprijs) hebben wij zelf toch besloten in het geheel af te zien van deze reis.
In de afwikkeling daarvan heeft TravelEssence zich wederom van hun beste kant laten zien; ze begrepen het volkomen, gingen gelijk mee in ons voorstel zonder te proberen ons toch te verleiden met aanpassende voorstellen.
Ook in de financiële afwikkeling hebben zij zich buitengewoon coulant naar ons opgesteld; niets meer dan lof voor hun manier van werken !
Dus wij kunnen dit bureau van harte aanbevelen voor reizen naar Australië, Nieuw Zeeland, Canada en USA; wellicht dat we toch in de toekomst weer een keer bij hen op de stoep zullen staan.

Marga en Paul, Oosterhout.

Wie was uw reisspecialist?

TravelEssence

In welk jaar heeft u gereisd?

2022

Hoe vaak heeft u met TravelEssence gereisd?

1x

Score voor TravelEssence: 5/5