Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Marijke en Harry

Met veel plezier kijken wij terug op een geweldige reis door Nieuw Zeeland.
We hebben enorm veel fijne en mooie dingen beleefd en gezien in de vooraf geboekte activiteiten.
Daarnaast hebben wij ook genoten van vele extra activiteiten, die wij vaak op aanraden van onze hosts hebben gedaan.

Wij zijn zeer tevreden over de geselecteerde accomodaties en de door jullie voorgestelde activiteiten. Alle afspraken klopten overal, nergens misverstanden of onduidelijkheden.

Waar we ons wel regelmatig op hebben verkeken zijn de benodigde reistijden door de vele wegwerkzaamheden, het type van de wegen en ook de vele mooie uitzichtpunten onderweg.
Vooral de reisafstanden van Hokitika naar Kaikoura en van Whitianga naar Auckland Airport vonden wij wat lang.
Wellicht hadden we voor de laatste reisdag een accomodatie dichterbij het vliegveld moeten kiezen.

Hartelijk bedankt voor jullie uitstekende adviezen en ook jullie prima uitvoering!!

Inmiddels heeft een collega (Hans van Geffen) op mijn advies een reis bij jullie geboekt.

Score voor TravelEssence: 5/5
Zou u TravelEssence aanbevelen? Ja