Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Ed van den Booren

Het is een fantastische reis geweest, echt geweldig!
TravelEssence heeft ervoor gezorgd dat we zonder problemen ofzorgen hebben kunnen genieten van het prachtige land. Alles was perfect georganiseerd, en we hebben alle accomondaties en excursies makkelijk kunnen vinden.
Overal zijn we zeer vriendelijk ontvangen en iedereen was zeer behulpzaam bij wat we ook maar vroegen.

Een paar opmerkingen die ook voor toekomstige reizigers nuttig kunnen zijn:

Benzine: bij de meeste tankstations staat niet '95' aangegeven, maar 'supreme' of "premium" of zo iets.
Niet alle tankstations verkopen '95' benzine (we moesten dus een keer 20 km terug rijden),
dus op tijd tanken!
Goed om te weten.
Litle River PurePod: een geweldige ervaring, 2 nachten is echter voldoende/lang genoeg (huis is klein, zeker bij het slechte weer dat we de 2e dag hadden).
The Chalet Boutique Accommodation Lake Tekapo: gastheer Walter was geweldig (vriendelijk, behulpzaam), geweldige ruimte (we hadden de 2 bedroom cottage), schitterend uitzicht op het meer, top accommodatie
Queenstown Park Boutique Hotel: mooi hotel, mooie ruime kamer met klein keukentje, goede lokatie (op loop afstand van centrum)
Lord of the Ring tour: geweldige tourguide, schitterend om te doen (zeker als je LotR fan bent :-) )
Loch Sloy Bed & Breakfast - Te Anua: kamer op zich was OK, wat weinig ruimte (misschien waren we een beetje verwend op de vorige locaties....), ontbijt was wat magertjes (cerials, yoghurt, beetje fruit uit blik), zouden we een volgende keer niet nemen
Doubtful Sound Overnight Cruise: fantastisch, MOET iedereen doen
Curio Bay Boutique Accommodation: geweldig! Prachtige locatie, op het strand, ruim, top accommodatie
Kanuka Cottage Dunedin: locatie is mooi, huisje is een beetje outdated, mag wel eens een restyling krijgen, maar overall acceptabel
Makarora River Ranch: geweldige locatie en huis (we hadden de lodge), tour met Craig bij het ophalen van schapen was een van de hoogtepunten voor ons, top accomodatie
Wilkin Jet & Helicopters Siberia Wilderness Adventure: helaas was die dag het weer wat minder, maar toch een geweldige dag gehad, zeker een aanrader
Mahitahi Lodge Totara Room: kamer op zich was OK (niet uitzonderlijk). Gezamenlijk avondeten met Jacqui & John en andere gasten was geweldig, en daardoor een aanrader.
Fox Glacier Guiding - Flying Fox Heli Hike: gelukkig goed weer, dus het was een fantastische dag
Birds Ferry Lodge Westport: alweer een geweldige locatie & accommodatie, aanrader
Johnny's Journey: wat een figuur :-) Mooie excursie, gewoon doen!
Awatea Tasman Bay Cottage: mooi huisje, zeer vriendelijke gastheren, mooie locatie
Koura Bay Lodge Kaikoura: kamer op zich OK, niet echt bijzonder, zouden we een volgende keer niet nemen
Dolphin Encounter, Adult Swim: geweldige ervaring. Je wordt vooraf wel een beetje nerveus gemaakt door alle vragen over gezondheid en fitheid, maar dat was achteraf nogal overdreven. Was goed te doen voor ons, zeker een aanrader!
Orari Bed & Breakfast Christichurch: mooie kamer, goede locatie in het centrum, goed ontbijt
Ohau Waterfall Walk en Seal Pups: is niet bereikbaar door wegwerkzaamheden (in “Tips Zuidereiland”).

Resie en ik hebben ontzettend genoten van de reis en willen iedereen bij TravelEssence bedanken voor de goede organisatie.

Score voor TravelEssence: 5/5
Zou u TravelEssence aanbevelen? Ja