Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

We waren wellicht wat laat met het boeken van deze reis en door onbekendheid met Australië hebben we ons tot TravelEssence gewend. Aan de hand van enkele "voorbeeld" reizen op de website hebben we elementen gekozen die we graag in onze reis wilden opnemen. Michiel heeft op basis daarvan een reis voor ons samengesteld, die we hebben besproken en hier en daar een beetje hebben aangepast en vervolgens hebben goedgekeurd. Jammer, was het toen we ontdekten, dat enkele in onze reis geadviseerde punten niet meer beschikbaar waren, wat zeer waarschijnlijk werd veroorzaakt doordat diverse onderdelen, niet direct na onze goedkeuring zijn geboekt maar weken later.
Het eind resultaat, na afloop van onze reis, is er echter niet minder om geweest. Integendeel. Het had alleen invloed op de voorpret. Leuk trouwens hoe jullie de reis presenteren, als een soort eigen persoonlijk reisboek.
Het was een super reis die we om meerdere redenen nooit meer zullen vergeten. We zijn zelfs een beetje verliefd op Australië geworden en hopen er zeker nog eens terug te gaan. Hulde ook voor de customer care van Kyley. Jammer dat ze weg is.

Score voor TravelEssence: 4/5
Zou u TravelEssence aanbevelen? Ja