Niek

Beschrijf hier a.u.b. bij welk soort probleem u hulp heeft gekregen en in meerdere zinnen hoe u onze dienstverlening heeft ervaren.

Hulp bij arbeidsconflict tijdens re-integratie. Vanwege een ernstig ongeluk kwam ik in de re-integratie terecht. Dit viel de werkgever zwaar omdat ik niet meer 100% inzetbaar was de eerst tijd (1,5 jaar) en zij begonnen een dossier op te bouwen tijdens mijn ziekte periode. Tevens werden er vage voorstellen gedaan "om maar even beter te zijn, dan kon ik tenminste een zakje geld meekrijgen". Mijn zwager gaf aan dat ik dit niet meer zonder advocaat moest doen en omdat ook hij een goede historie had met Dhr. Breuker heb ik contact met hem opgenomen. Uiteindelijk is dat "zakje geld" een zak geld geworden en is het dossier ongeldig gebleken. Zonder hulp van Dhr. Breuker waren we er een stuk slechter (en dan niet alleen betreffende de transitievergoeding) vanaf gekomen. Dhr. Breuker is eerlijk en recht door zee. Hij gaat daar voor waar je tenminste recht op hebt maar zegt het ook als je fout zit en het beter anders kan doen of iets moet toegeven. Het was soms een beetje stressvol maar een onvermijdelijke route in dit geval. Een advocaat inschakelen lijkt een hele drempel, maar ik raad het echt wel aan. Werkgevers zijn niet allemaal even fair bezig en helaas had ik zo'n werkgever, ook na 12 jaar. Zodra je merkt dat er iets niet klopt, houdt het administratief heel goed bij is mijn advies. En het belangrijkste, bel Dhr. Breuker.

Score voor Transitievergoedingspecialist: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja