lrbadvocatuur. L.Breuker

Zeer tevreden

Beschrijf hier a.u.b. bij welk soort probleem u hulp heeft gekregen en in meerdere zinnen hoe u onze dienstverlening heeft ervaren.

Probleem: afwijzing aanvraag UWV uitkering op basis van een rechterlijke uitspraak van ontslag op staande voet. Door een krachtig en juridisch scherp onderbouwde pleidooi van betreffende arbeidsrecht jurist van dit bedrijf is het verzoek voor een WW uitkering toch toegekend. Het UWV zag op basis van dit pleidooi geen reden voor ontslag op staande voet. Dat het UWV een rechterlijke uitspraak weerlegt en anders beslist komt uitermate zelden voor. Dat dit toch is gebeurt is beslist een verdienste van dit bedrijf/deze jurist. Kenmerkend zijn een scherpe juridische aanpak en goede analyse van de beschikbare informatie. Verder heeft dit bedrijf zich harder ingezet dan ik had verwacht. Ik ben uitermate positief benaderd als client, er is uitstekend geluisterd naar mijn verhaal en mijn standpunt is goed vertolkt . Naast een goede juridische aanpak, waardeer ik als client ook de humane benadering. De invoelende en meelevende werkwijze van dit bedrijf heeft ertoe bijgedragen dat ik ondanks de ontgoocheling van de rechterlijke uitspraak , durfde in bezwaar te gaan tegen de afwijzing van mijn aanvraag voor een werkloosheidsuitkering bij het UWV.

Score voor Transitievergoedingspecialist: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja