Mark

Specialist in zijn vakgebied!
Lennert Breuker is zeer professioneel en heeft heel goed geluisterd naar mijn verhaal.

Beschrijf hier a.u.b. bij welk soort probleem u hulp heeft gekregen en in meerdere zinnen hoe u onze dienstverlening heeft ervaren.

En zo sta je dan ineens tegenover je werkgever.
Een gevoel van onmacht en onrechtvaardigheid is mede door Lennert Breuker omgezet in strijdkracht. Nadat mijn werkgever had aangegeven dat ze het ontslag gingen voorleggen bij de kantonrechter had ik binnen mijn rechtsbijstandsverzekering recht op vrije advocaatkeuze. Gezien er binnen het bedrijf verschillende personen hetzelfde hadden meegemaakt en positief zijn bijgestaan door Lennert Breuker was voor mij de keuze makkelijk.

Met een dik dossier en een behoorlijke tijdsdruk, een prachtig resultaat behaald met Lennert Breuker van LRB Advocatuur. Niet alleen boven verwachting maar ook een uitspraak van de rechter die duidelijk op papier zet dat de verstoorde arbeidsverhouding hoofdzakelijk te wijten valt aan de werkgever.
De werkgever heeft uiteindelijk eieren voor haar geld gekozen en heeft ruim 4X de oorspronkelijke transitievergoeding mogen betalen.

Door de omvang van het dossier en de korte tijd die ons daarvoor gegund was, bestond de werkweek van Lennert Breuker niet meer van maandag t/m vrijdag maar moest er ook gewerkt worden op zaterdag en zondag. Dit was voor Lennert Breuker dan ook geen probleem. Met een intensief telefooncontact waarbij de puntjes op de i moesten worden gezet was uiteindelijk de voorbereiding klaar met bovenstaande als resultaat.

Lennert Breuker;
Nogmaals bedankt!!

Score voor Transitievergoedingspecialist: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja