S Wolf

De producten die ik heb besteld zijn prima ( Farm Food) Maar ja die maken ze dan ook niet zelf en kopen ze slechts in. De service is een stuk minder. één keer een halve bestelling. Dit is dan wel weer opgelost. Maar wat me irriteert is de stroom van aanbiedingen. Je moet iets kopen en je krijgt iets. Leuk zou je zeggen maar dit is voor slechts een beperkt aantal relaties. Nu weer de aanbieding van Farm Food Je koopt een grote zak ( 15 kg) en je krijgt er van alles weer bij. In het verleden met drie honden kocht ik ook 15 kg maar nu met 1 Markiesje en 1 kooiker koop ik maandelijks 1 zak ( 4 kg) mini Farm Food en 1 zak ( 4 kg ) gewoon. Ik mijn onschuld dacht ik, ik koop toch 1 de 2 maanden meer dan een grote zak dus waarom kom ik niet in aanmerking voor een kleine geste, Maar nee hoor dit hebben we niet afgesproken met de fabrikant. Wat een kul verhaal. Ik zou in deze toch geen zoeken naar een oplossing maar zover zijn ze nog niet bij Topdierenshop. Mijn "geneesmiddelen" wormkuur, verband etc koop ik bij Medpets. Altijd correct behandelt snelle service en nu blijkt ze hebben ook FarmFood en een iets groter assortiment. Nog geen euri duurder dus Topdierenshop ajuu

top producten

klent als een individu behandelen en niet als een nummer.

Score voor Topdierenshop.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee