H.M. Lubach

Op donderdagmiddag om half 1 heb ik een zak biologische kattenbrokjes besteld (op dat moment gewoon op voorraad!) en mede doordat er op de Website staat 'voor 22.00 uur besteld = de volgende dag in huis' denk je dat je dan inderdaad de volgende dag je bestelling krijgt maar niets is minder waar! De volgende dag was er geen bestelling, de dag erna ook niet en ook kreeg ik geen Track & Trace code met de mededeling wanneer de bestelling dan wel bezorgd zou worden! Je wordt dus lekker in het ongewisse gelaten want er wordt gewoon gelogen over de bezorgtermijn! Bovendien had ik zaterdag geen brokjes meer in huis zodat ik hals over kop naar de supermarkt moest om niet-biologische kattenbrokjes te halen waarvan ik helemaal niet wil dat mijn katten ze eten! Dit was overigens de tweede keer dat ik bij Topdierenshop heb besteld en tevens de tweede keer dat ik op mijn spullen heb moeten wachten! Er is dus structureel iets mis met de bezorging van de bestellingen bij deze Webshop! Blijkbaar is het te moeilijk om 1 zak kattenbrokjes die gewoon op voorraad is in een doos te stoppen en deze naar de klant te sturen op dezelfde dag dat de bestelling binnenkomt! Ik heb de bestelling geannuleerd en deze elders besteld! Voor mij geen Topdierenshop meer!

Het bestellen gaat simpel en je krijgt daarvan ook een bevestiging! En op mails krijg je vlot antwoord, dat dan weer wel maar daar houdt het dan ook mee op!

Als je je als Webshop niet aan je eigen beloftes kan houden moet je OF deze beloftes van de Website halen OF iets beter je best doen om je beloftes waar te maken!

Score voor Topdierenshop.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee