Een Top ervaring met deze webshop, bestel er al ruim een jaar iedere maand voer voor mijn Hond en heb 1 maal een zending met een scheur ontvangen en kreeg hier netjes een vergoeding voor !
De levering is ook altijd snel.
Kortom, voor mij 5 sterren waard.
Sterke punten
Altijd op voorraad en snel geleverd
Verbeterpunten of tips
Misschien een leuk spaar systeem voor vaste klanten