H.M. den Heijer

Nadat ik ernstig teleurgesteld was over het feit dat mijn bestelling van Honden brokken langer ging duren dan wordt gepretendeerd op de website. Heb ik op vrijdagmiddag om circa 17:00 uur gebeld met Topdierenshop. Na een kwartier heb ik het opgegeven omdat ik maar in de wacht bleef staan. Tot mijn verbazing werd ik teruggebeld ondanks ik een niet echt vriendelijke boodschap had ingesproken. De dame in kwestie was heel correct en vriendelijk. Zij bood mij aan, mijn bestelling welke niet op voorraad was, in twee leveringen te laten bezorgen. In plaats van 2 x 14 kg in één verzending, zou ik dan 2 zendingen van 2 x 7,5 kg ontvangen. En inderdaad de volgende dag, op zaterdag, kwam de eerste zending van 2 x 7,5 kg. Door deze oplossing had ik weer op tijd eten voor mijn hond. En...... bovendien heb ik i.p.v. 28 kg, 30 kg hondenbrokken ontvangen voor dezelfde prijs. Al met al ben ik UITERMATE tevreden over de oplossing welke Topdierenshop mij heeft geboden. Shapo!! voor de service en klantvriendelijkheid.

Adequaat reageren op problemen met de levering.
Vriendelijke helpdesk / telefoniste.

Score voor Topdierenshop.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja