Nadat ik mijn bestelling voor voer, wat mijn normaal eet, geannuleerd had (mijn hond moest ineens op dieetvoeding over) kreeg ik meteen een mailtje terug met een beterschapswens.
Bestellingen doen gaat altijd heel vlot en het retourneren is ook vlot af te handelen voor de klant.
Ik ben tevreden!
Me. C. de Jong, Rotterdam
Sterke punten
Er wordt snel gereageerd op een email die je stuurt.
Verbeterpunten of tips
Ikzelf ben tot nu toe tevreden dus zou geen verbeterpunt op dit moment kunnen noemen.