Goede service.
Sterke punten
Men doet er alles aan (in mijn geval) om een bestelling goed te laten verlopen. PostNL heeft mijn pakket verkeerd bezorgd en is tot op heden nog zoek. De Klantenservice van Topdierenshop hebben het snel en goed opgelost
Verbeterpunten of tips
Het bandje aan het begin bij de Klantenservice mag wel wat korter en de wachttijd om aan de lijn te komen iets langer.