In één woord GEWELDIG!
Goede prijzen en heel erg vriendelijk personeel, ook als er een probleem is.
Men doet echt zijn best om alles tot volle tevredenheid af te handelen.
Levering is ook super!
Topdierenshop (zeer toepasselijke naam) doet echt wat ze beloven!
Petje af en hartstikke bedankt!
Ga zo door!
Sterke punten
Goede prijs, zeer vriendelijk personeel en uitstekende levering!