Timmy J

Alles tot nu vlot verlopen. Als ik iets nodig heb is Toolmax zeker één van de winkels waar ik ga kijken.

Nog nooit een garantie moeten gebruiken (ben ook nog niet zo lang klant), dus ik kan me niet uitspreken over hoe vlot alles dan zou gaan. Maar ik denk dat de concurrentiële prijs in vergelijking met lokale verdelers de eventuele meerdere ommezien van online regelen/ opsturen het wel waard is.

Bij sommige online winkels heb ik al gemerkt dat de prijs verhoogt als je iets bekeken hebt. Maar bij Toolmax heb ik dit nog niet gemerkt, wat ik wel een eerlijke houding tegenover de klant vind.

Ruim aanbod, veel producten worden al de volgende dag geleverd of zijn na enkele dagen leverbaar en er zijn altijd wel interessante koopjes te vinden. En bij iedere aankoop spaar je wat bonuspunten die je bij je volgende aankoop kunt inzetten (en deze vervallen niet, dus je wordt niet gepusht om nog iets te kopen).

Factuurdatum wordt gemaakt op dag van bestelling. Op zich geen probleem voor de artikelen die snel geleverd worden, maar als er toch eens een artikel is waar je lang op moet wachten, dan verloopt al een deel van de garantieperiode.

Score voor ToolMax.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Bosch boorhamer, schroefmachine en bouwstofzuiger