H .van Hilten

Zeer bekwaam personeel en verstand van zaken en zeker niet te vergeten de bijzondere goede service als ik ze bel ik wouw dat er meer van dit soort zaken bestonden zoals hun voor mij een 10+ ik hoop dat u dat laat zien aan tomos parts .
Ik ben 66 jaar en een echte tomos freak starten en rijden maar er zitten alleen wat min puntjes aan de nieuwste tomossen zeer slechte olie pompje die vast lopen en daar krijg je een vast loper van ik heb de elektronische pomp afgesloten ik meng gewoon weer zelf van de fabriek uit zijn ze zeer rijk in gesteld dus veel olie zelf denk ik 1op 35 aan de rook te zien
niet milieu vriendelijk de oplossen is zo wie zo zelf mengen 1 op 50 / 45 minder rook en lucht vervuiling ik weet dat de nieuwste beter is met een betere verbranding die van mij is ui 2016 ook een nieuw model ik heb er twee ik en mijn vrouw wij rijden er alleen met mooi weer op heerlijk door het groene hart van Nederland maar het probleem olie pompje blijft gevaarlijk een vast loper is echt geen uit zondering ik hoop dat ze dat verbeteren verder een prima brommer ik rij er graag op.

met vriendelijke groet,

H.van Hilten uit Maarssen

Zeer aan te bevelen voor andere mensen.

Zeker zitten er verbeterpuntjes in puntjes aan de nieuwste tomossen zeer slechte olie pompje die vast lopen en daar krijg je een vast loper van ik heb de elektronische pomp afgesloten ik meng gewoon weer zelf van de fabriek uit zijn ze zeer rijk in gesteld dus veel olie zelf denk ik 1op 35 aan de rook te zien

Score voor Tomos Parts: 5/5
oktober 2016